Zubná pasta Crest 3D White Advanced Vivid Enamel Renewal

Bieliaca zubná pasta Crest
Popis produktu:

Táto pasta je schopná odstrániť až do 90% povrchových škvŕn len za 14 dní. Zubná pasta Crest 3D White Advanced Vivid Enamel Renewal nielenže šetrne bieli zuby a odstraňuje škvrny na povrchu zubov, ale zároveň aj posilňuje Vašu zubnú sklovinu a tak dosiahnete zdravý a žiarivý úsmev. Bielenie zubov nikdy nebolo jednoduhšie.

Typ produktu:

Zubná pasta Crest

Zubná pasta Crest 3D White Advanced Vivid Enamel Renewal:

  1. Vybieli až 90% škvŕn na zuboch za 14 dní
  2. Spevňuje zubnú sklovinu pod povrchom
  3. Obsahuje unikátnu peniacu formulu, vďaka ktorej sa bieliace zložky dostanú aj na ťažko dostupné miesta
  4. Bojuje proti zubným kazom
  5. Zabezpečí Vám svieži dych

Recenzie:

Určite by som ju odporučila svojím známym. Pred časom som si dala vybieliť zuby u môjho zubára a ten mi poradil, aby som používala bieliace pásiky, alebo bieliace pasty, aby som si efekt bielych zubov udržala čo najdlhšie. A táto pasta naozaj pomáha. Mám stále krásne biele zuby napriek tomu, že pijem kávu a červené víno, čo môže spôsobiť fľaky na vybielených zuboch. Vďaka tejto paste si udržujem zuby, ktoré vyzerajú ako čerstvo vybielené.

Mám vybielené zuby a zubár mi poradil, aby som sa o ne starala pomocou bieliacej zubnej pasty. Problém bol v tom, že po bielení som mala zuby veľmi citlivé, tak som sa bála používať akýkoľvek bieliaci produkt. Neskôr som si všimla, že zuby začínajú byť žltkasté a tak som si povedala, že vyskúšam túto pastu. Po jednom jedinom týždni mám svoju snehobielu farbu zubov späť! To je neuveriteľné.

V skutočnosti nikdy nepíšem recenzie na produkty, ale v tomto prípade urobím výnimku, lebo chcem, aby každý vedel, aký je tento produkt úžasný. Čistí a bieli zuby tak dokonale, že sa ma všetci známi pýtaju, čo som si s nimi urobil, že ich mám také biele. Vždy im poradím tento produkt. Táto pasta je tak úžasná, že už nikdy nebudem používať nič iné.